Thursday, September 22, 2016

Haluz Prys Tracker

HALUZ prys Tracker Gebrek aan updates. Jammer vir 'n gebrek van updates. Ek het 'n drie maande oue baba by die huis en hierdie projek is skielik baie lae prioriteit. Ek het Poolse geldeenheid, verwyder poppe en Dorks bygevoeg, as dit lyk asof hulle af bankrot / wees / verdwyn uit die gesig van die aarde. Sal Celestial sonstilstand en Crystal Spele uiteindelik voeg. Canterlot Nagte is hier! Ek het uiteindelik bygevoeg nuutste uitbreiding. Twee winkels (Ideal808 en GameCave) dit nie in voorraad en moet my in kennis te stel wanneer hulle uiteindelik 'n paar. Ek het twee nuwe winkels (MLP Bron en poppe en Dorks) bygevoeg en herskryf die ontleding van vir ToyWiz. Hierdie veranderinge kan voer 'n paar foute, so laat weet my asseblief as sommige kaart is verkeerdelik as iets anders. Ek wil ook graag die eerste drie skenkers bedank vir hul PayPal skenking (knoppie bo)! Hierdie prys Tracker skanderings pryse van verskeie aanlyn winkels wat verkoop MLP enkelspel. Die skandering gebeur elke vier uur. Die beoogde gebruik is om 'n idee van die huidige werd 'n kaart gee. Hierdie webwerf is nie verkoop nie koop 'n kaarte. Die beoogde gebruik is om ambagte tussen twee mense te evalueer - As ek 10 Rares en jy het 4 Rares en 'n ultra seldsame, is hierdie handelskou? Ek beveel aan om die kolom "billike prys" te gebruik, maar jy is welkom om dit te doen wat jy wil. As jy 'n winkel wat enkelspel verkoop en wil graag ingesluit word, kontak my op my e-pos hieronder. As jy al agter 'n winkel het geruk en kan my 'n paar bewyse daarvan te gee, ek is bly om dit te stoor in die lys te verwyder. As jy 'n winkel en is geïnteresseerd in diep skakeling na jou voorraad, e-pos my. En laaste, as jy gelukkig oor hierdie webwerf is, kan jy altyd 'n skakel om dit, of kyk na my gebrek lys Tradecards Online (groot webwerf vir die handel van verskeie kaartspeletjies) Stuur jou kommentaar aan mlphaluz


No comments:

Post a Comment