Thursday, September 29, 2016

Gratis Hoe Om Die Prys Aksie Handleiding Handel

Gratis hoe om die prys aksie handleiding handel Ek het hierdie 26.000 woord aanlyn prys aksie handleiding om handelaars te wys hoe om handel te dryf en geld te maak soos 'n professionele. Ek gebaseer dit op die materiaal in die Brooks Trading Course. my boeke. en wat ek sê elke dag in my Trading Kamer. Hieronder is die Inhoudsopgawe wat die titels van die 25 hoofstukke in die Hoe om handel te dryf Prys Aksie Handleiding. Ek sluit 'n paar hoofstukke in die geheel en uittreksels uit die ander. Die volledige handleiding is beskikbaar by aangetekende kopers van die Brooks Trading Course. Alhoewel Ek gebruik kers kaarte, ek glo dat konteks is belangriker as kers patrone, of ek dag handel of swing handel. Dit is waar vir die Emini, Forex markte, die aandelemark, en enige ander mark. Ek maak my handel besluite wat gebaseer is op die plek waar die mark is in die marksiklus. Ek besluit of dit in 'n tendens of 'n verhandeling reeks. As dit is 'n tendens, Ek het toe besluit of dit in 'n kanaal of in 'n tempo. Ek het toe struktureer en bestuur my ambagte deur die gebruik van toepaslike beskermende stop en wins teikens. Die boek Flash Boys het 'n baie aandag ontvang die afgelope tyd, maar dit het niks te doen met die dag handel. Ons werk in 'n tyd van sekondes na minute, so millisekondes is betekenisloos om ons handel. Maar finansiële instellings oorheers handel en die meeste handel beheer deur 'n rekenaar algoritmes. Dit maak markte beweeg al hoe nader aan volmaaktheid en dit verminder die rand vir almal, maar daar sal altyd handelaars wat is beter as ander, en hulle sal deurgaans geld te maak. Handelaars het nie groot te wees nie, maar hulle het nie konsekwent goed te wees. Selfs al het ek kopvel baie ambagte elke dag, moet swaai handel die grondslag vir elke handelaar wees. 'N swaai handel is eenvoudig 'n bedryf waar die loon is ten minste twee keer so groot soos die risiko. Sedert 90% van die bars op enige grafiek verlof handelaars verwar, is die waarskynlikheid die meeste van die tyd vir 'n bedryf, lank of kort, is tussen 40 en 60%. Dit is die rede waarom handelaars moet swaai trade8230; 90% van die tyd, gaan vir 'n beloning wat ten minste twee keer so groot soos die risiko resultate in 'n wiskundig winsgewende strategie ( 'n positiewe handelaars vergelyking) vir beide die bul en beer kant van die handel . Sommige handelaars is gemaklik handel 'n mark, maar ander verkies spesifieke tipes marktoestande. Byvoorbeeld, ek hou van 'n hoë waarskynlikheid ambagte, wat beteken dat ek veral graag om handel te dryf in sterk breakouts. Ander handelaars verkies klein risiko; as 'n uitvloeisel, moet hulle neem ambagte met 'n lae waarskynlikheid. Dit beteken dat hulle nodig het om te gaan vir 'n groot beloning te verreken wat lae waarskynlikheid. Baie ervare handelaars glo dat hulle nie goed in die pluk presiese tops en bottoms, maar hulle is goed in die wete ongeveer waar hulle is. Hulle het toe die skaal in ambagte, wat hul kans om 'n wins uit hul ambagte verhoog. Maar wanneer 'n handelaar iets aan sy waarskynlikheid verhoog nie, het hy daarvoor betaal met óf 'n kleiner beloning, 'n verhoogde risiko, of albei ( 'n minder gunstige risiko: beloning verhouding). Baie handelaars maak die meeste van hul geld in die eerste paar uur van die dag en hulle lyk te handel opening terugskrywings en tendens breakouts swaai. Hoewel soortgelyke beweeg voorkom in die laaste ure, hulle is baie moeiliker om winsgewend handel sedert herhaal terugskrywings oorheers die einde van die meeste dae. Dit is goed om nie handel te dryf die laaste uur. Betree met aftrekorders is die beste keuse vir die meeste handelaars omdat die mark gaan jou pad, ten minste vir 'n regmerkie. Tydens sterk breakouts, betree by die mark of met limiet bestellings op die einde van bars is ook handel in die rigting van die mark momentum, maar is emosioneel moeiliker vir handelaars begin. Ondervinding handelaars sal limiet bestellings gebruik om breakouts vervaag op die tops en bottoms van die saak bereik, en sal dikwels skaal in en kopvel. Dit neem jare van handel om daardie goed te doen, en handelaars moet fokus op ander inskrywings totdat hulle konsekwent winsgewend te maak. Handel bestuur is belangriker as pluk koop en verkoop seine. Sedert die waarskynlikheid van 'n winsgewende lang of kort handel is ongeveer 50% tydens 90% van die dag (die mark is in 'n sterk tempo tydens die ander 10% van die tyd, en die waarskynlikheid kan 70% of meer gedurende die kort tyd ), is daar 'n manier om 'n winsgewende lang handel en 'n winsgewende kort handel struktureer. Handelaars eenvoudig verkies of hulle wil koop of verkoop en dan uit te vind hoe om te bestuur die handel winsgewend te maak. Byvoorbeeld, wanneer die mark is in 'n handels-reeks, sal handelaars koop laag, verkoop hoog, en kopvel. Bulle sal skaal in verlang in die onderste helfte van die reeks en kopvel met winste in die boonste helfte. Bears sal die teenoorgestelde doen. Hulle sal volgens skaal in kortbroek in die boonste helfte en neem wins in die onderste helfte. Toe ek posisies oornag hou, ek weet gewoonlik so met behulp sit en call opsies. Handelaars het nie nodig om yster CONDORS, gebreekte vlerk sit vlieë, of die Grieke verstaan ​​om geld te maak uit handel opsies. Ek gebruik eenvoudige wan, oproepe, en versprei, en ek handel dryf hulle net soos ek aandele en futures doen. As ek dink die mark gaan op, ek koop 'n oproep of 'n oproep verspreiding. As ek dink dit is om af te gaan, ek koop 'n put of 'n put verspreiding. Is ander opsie-strategieë beter? Soms, maar solank as wat dit wat ek doen sin maak, ek het nooit bekommerd wees oor iets anders wat beter kan wees. Handelaars moet vermy 8220, analise paralysis8221; waar hulle soveel tyd spandeer besluit oor hoe om die laaste sent uit die mark dat hulle uiteindelik 'n te verwar met 'n bedryf te plaas en dan dont get enige pennies! Alhoewel ek glo nie dat 'n sielkundige kan help om 'n handelaar winsgewende, handel sielkunde is belangrik. Handelaars moet voortdurend werk om te verhoed dat hul emosies uit te beïnvloed hul besluite. Een goeie manier is om handel te dryf die 8220; I dont care8221; grootte. Handel klein genoeg sodat jy nie sal bekommer oor die verlies. Dit laat handelaars te doen wat reg is meer dikwels. Die belangrikste aspek van die saak sielkunde is dat handelaars altyd moet strewe om te bly in hul gemaksone. Hulle moet gelukkig te wees. As 'n handelaar bevind homself voel ook angstig, moet hy om uit te vind waarom. Is hy handel te groot van 'n posisie en is voortdurend bekommerd oor die verlies te veel geld? Is hy koop in 'n beer tendens, met die hoop dat die huidige ommekeer poging die een wat uiteindelik werk sal wees? Dit is baie minder stresvol om handel te dryf in die rigting wat die mark going8230; die altyd in die rigting. Dit is ook minder stresvol om minder ambagte en swaai handel te neem. Elke handelaar het die doel om geld te maak vir hulself en hul gesinne, maar dit is belangrik om die oog verloor nie van die groter doel van die lewe 'n gelukkige lewe. Leer hoe om handel te dryf kan help handelaars bereik beide doelwitte! INHOUDSOPGAWE Elke hoofstuk is 'n post op my blog en hierdie artikels bied die grondslag vir verhandeling met behulp prys aksie en is 'n goeie oorsig van die materiaal in die Brooks Trading Course. Die kursus gaan in baie meer diepte en het baie meer voorbeelde. Maar hierdie artikels gee jou 'n idee van hoe ek sien en handel die markte. As jy waarde wat hier aangetref word, deel asseblief deur jou gunsteling sosiale media. Dankie, Al.


No comments:

Post a Comment