Wednesday, October 12, 2016

My Forex Systems - Strategieë

My Forex Systems 038; strategieë Geplaas deur Timothy O Hier is my lys van Forex Trading stelsels en strategieë wat Im tans gebruik om handel te dryf in my LIVE rekeninge. Ek sal een Live-rekening gebruik vir een strategie. As ek handel 3 verskillende strategieë, sal ek 3 ander rekening te gebruik. Die rede waarom ek dit doen is vir my om tred te hou van die strategieë prestasie maklik hou. Vroeg 2013, het ek besef dat ek eintlik kon verskans 'n paar forex EAS teen mekaar, en ek noem dit outomatiese handel portefeulje. Hier is my baie streng kriteria wanneer om Forex EAS seleksie kom: Daar is Live-rekening (óf vanaf die verkoper of handelaars, om te bewys dat dit steeds winsgewend) Ek sal persoonlik backtest die EAS op my voorkeur makelaars (om te bewys dat dit konsekwent winsgewende ongeag enige mark toestand; ten minste die afgelope 5 jaar) Nie die scalping EAS (nie op hierdie oomblik as ek theyre besef baie afhanklik makelaar. Hulle moet op makelaars geplaas perfekte handelsomgewing om die optimale winste te kry. Ek weet dit is buite my beheer en dis hoekom ek nie scalping EAS handel ) Die forex strategieë wat Im behulp nou onder die 8220; Tans Using8221; artikel, terwyl die strategieë wat ek gebruik is voor en al ophou met behulp van nou sal wees in die 8220; Reeds Stop Using8221; artikel. Probeer nou: 1. FAP Ultra (EA die lewendige handel rekening resultate klink baie belowend en probeer om nou backtest) Tans gebruik: Reeds Stop Die gebruik van: 1. Die London Forex Rush System (handstelsel nie winsgewend in my toets met forex makelaar ek gebruik, Alpari Verenigde Koninkryk) 2. Londen Forex Open (handstelsel ek nie in staat is om die handel konsekwent monitor) 3. tradisioneel skilpad System (handstelsel Die onttrekking is 'n groot, tot 60% of meer) 4. Forex Rebellie (EA Te veel van verf) 5. Million Dollar Pips (EA Onlangs lyk nie die geval is so winsgewend, dit moet uitgevoer word op 'n baie stabiele VPS met hoogstens 600 ms tyd verander. Naas, die makelaar moet 'n baie lae ECN versprei, 'n baie lae kommissie het en het 'n vinnige uitvoering met geen requotes . Andersins, sal jou wins geëet) 6. Forex Morning Handel (Handleiding stelsel nie meer werk) Wil jy probeer om met behulp nie, maar uiteindelik didnt: 1. Forex Thor (EA Hulle didnt stuur vir my die verhoor sleutel vir die toets van hul demo proef weergawe en kry geen reaksie van hul kliënte diens). Hul myfxbook rekening reeds ophou handel. 2. Euro Daily Trader (EA Hul demo weergawe kan glad nie laai en kry geen reaksie van hul kliënte diens). Hul myfxbook rekening reeds ophou handel. 3. Forex Hacked (EA Hul myfxbook rekening ervaar 97,25% onttrekking (soos gesien op 2013/02/03) 4. Forex Afguns (EA Dit is 'n martingale en 'n bietjie meer moeite vir my as behoefte om op te rig op 14 kaarte te monitor) 5. FAP Turbo (EA ek nie verkies scalping EA, want dit moet uitgevoer word op 'n baie stabiele VPS met hoogstens 600 ms tyd verander. Naas, die makelaar moet 'n baie lae ECN versprei, 'n baie lae kommissie het en het 'n vinnige uitvoering met geen requotes. As jy hardloop dit op 'n vaste of veranderlike versprei makelaars, jy vra vir moeilikheid)


No comments:

Post a Comment